Skriv til vores kundeambassadør
Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at en besked til vores kundeambassadør. Så ringer kundeambassadøren dig op og hjælper dig videre.
Tag fat i os, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Vi vil meget gerne give dig en god behandling og leve op til dine forventninger. Derfor hører vi meget gerne fra dig, hvis det ikke er lykkedes, så vi kan rette op på det og lære af det.
Er du utilfreds, og kan du ikke få det løst sammen med den afdeling, du har talt med, er det en god idé at en besked til vores kundeambassadør. Så ringer kundeambassadøren dig op og hjælper dig videre.
Vi anbefaler, at du taler med vores Kundeambassadør først. Han kan ofte rede trådene ud eller hjælpe dig godt videre. Udfyld formularen ovenfor eller ring på 44 39 34 89.
Vil du klage over en afgørelse fra os, kan du sende os en mail eller et brev med din klage. Du kan skrive til PenSam´s klageansvarlige på klageansvarlig@pensam.dk
Er du efter at have klaget til PenSam stadig ikke tilfreds, kan du gå videre med sagen til bestyrelse, Ankenævn for Forsikring, Pengeinstitutankenævn, domstol eller en voldgiftsret. Læs mere i vores klagevejledning.
Vil du sende en klage, så gør du det ved at udfylde formularen nedenfor eller ved at sende et brev til Jørgen Knudsens Vej 2, 3520 Farum.
Husk at skrive, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at PenSam’s afgørelse er forkert. Vedhæft eller vedlæg de dokumenter eller oplysninger, du lægger vægt på.
Læs eventuelt mere om dine klagemuligheder i vores klagevejledning.