05.12.2016
”Jeg elsker, at Dorthe engang i mellem ringer til mig og spørger om alt er, som det skal være. Om der er styr på budgettet. Det er ikke kun når der er røde streger på min konto, at jeg taler med min bank. Det bliver lidt familiært, og det kan jeg godt lide.”
Sådan fortæller 42-årig Camilla Stauning, der har været kunde i PenSam Bank siden 2011. For hende er det især den personlige rådgiver, der betyder noget.
Let at overskue
Den rådgivning brugte hun i sommers, da familien skulle låne penge til ny bil, fordi den gamle brød sammen.
”Så ringede jeg til Dorthe med alle mine bekymringer, for jeg kan faktisk ikke lide at låne penge. Men når jeg så bliver nødt til det, så er det rart at Dorthe sidder i den anden ende af røret og kan gøre økonomien let at overskue,” siger Camilla Stauning.
I hendes tidligere bank oplevede hun, at det som social- og sundhedshjælper tit var meget svært at få lov at låne penge.
”I PenSam bliver jeg taget alvorligt, selvom jeg ikke har en skyhøj løn, og det er ikke et kæmpeprojekt at få lov at låne penge, når det er nødvendigt.”
Sparer 4.000 på forsikringer
I forbindelse med bilkøbet rykkede Camilla Stauning og familien, der tæller hendes mand og to teenagebørn, også forsikringerne over i PenSam Forsikring.
”Det første år sparer vi 4.000 kroner på forsikringer, fordi jeg er medlem af FOA. Det svarer jo til en flybillet til en af os til ferien, så det er bestemt godt givet ud,” fortæller Camilla Stauning og fortsætter:
”Jeg kan godt lide at have forsikring og bank samlet ét sted, for det gør økonomien overskuelig.”
Redigeret af Pressemedarbejder Kristine Jensen, tlf. 26779980