Hvis du har brug for hjælp med dit MitID, kan du læse nærmere om, hvor du skal henvende dig nedenfor.
PenSam Bank kan hjælpe dig med:
- at ændre samdata
- suspendering af din MitID identitet
- suspendering/spærring af dit MitID identifikationsmiddel
- genaktivering af dit suspenderet MitID identifikationsmiddel
Ring til PenSam Bank på +45 44 39 39 44
På MitID.dk eller i MitID appen kan du få hjælp til:
- at få ny aktiveringskode. Har du udfordringer med at få ny aktiveringskode via MitID.dk eller MitID appen, skal du henvende dig til Borgerservice.
Hjælp til andre funktioner
Har du brug for hjælp til andre funktioner end ovenstående, skal du ringe til BEC Customer Service eller til MitID Support. BEC Customer Service kan hjælpe dig, hvis du er er i gang med migreringen/aktiveringen af dit MitID eller hvis din MitID er aktiveret, men noget er galt.
Ring til BEC Customer Service på +45 70 24 66 00
Ring til MitID Support på +45 33 98 00 10
Når du ringer til de forskellige numre, kan du altid blive orienteret, hvis der er aktuelle udfordringer med appen eller med MitID generelt.