PenSam Logo

Kunne vi have været en bedre bank?

Vi er her for at give dig en rigtig god service og rigtig gode produkter. Ring til os, hvis du er utilfreds. Så tager vi en snak.

Glad familie i skoven

Hvis du ønsker at klage

Tag fat i os først

Ring til os, inden du går i gang med klagen. Måske kan vi løse problemerne på stedet.

Få hjælp i vores vejledning

Vil du klage skriftligt over en afgørelse, kan du få hjælp i vores klagevejledning. 

Klagevejledning
Det skal din klage indeholde

I din klage skal du skrive, hvad du ønsker, og hvorfor du mener, at vores afgørelse er forkert. Husk også at vedlægge de dokumenter, der hører til din klage.

Hvis du er utilfreds med vores afgørelse

Er du utilfreds med den afgørelse, du får på din klage, kan du klage til PenSam's klageansvarlige via mail til klageansvarlig@pensam.dk    

Hvis du vil klage til Det finansielle ankenævn

Er du utilfreds med vores håndtering af din klage, kan du indbringe den for bestyrelsen, Det finansielle ankenævn, domstolene eller en voldgiftsret.

Du kan læse mere om klagemulighederne hos Det finansielle ankenævn på deres hjemmeside.

 

Det finansielle ankenævn
Hvis du vil klage via EU’s onlineplatform

Er du utilfreds med vores håndtering af din klage, kan du også vælge at klage via EU’s onlineplatform for forbrugerklager. Herfra bliver din klage automatisk sendt til Det finansielle ankenævn i Danmark, som behandler din klage.

EU's onlineplatform

Kontakt os

Ring til os på 44 39 39 44

Se kontaktmuligheder

Du kan sende os en besked 

 

Hvis du har haft en dårlig oplevelse med banken og hellere vil skrive end ringe, kan du selvfølgelig også det.

Skriv til os